翻訳をお願いします。
FOR NOOBS: This version (as others, btw) is not configured to look great, run fast
or something like that, read documentation! For lazy folks here is the link to presets
from over users:
http://www.gtaforums.com/index.php?act=ST&f=223&t=417918&st=0#entry...
ENBSeries v0.081 SORA - graphic modification for GTA 4
WARNING! This is a adaptation of previous version to game patch 1.0.6.0 with limited number
of effects activated. If you wish to use full power of ENBSeries, install patch 1.0.4.0
For version 0.080 SORA: Added new parameter AntialiasingUpScale for better performance of antialiasing. Effect.txt
file is now able to post process multipass effects (included have blur, sharpening and color
shift effects applied at once). In the enbeffect.fx implemented two versions of hdr tonemapping,
also it's is possible to activate game color correction (open that file and read instructions)
like brightness, contrast, saturation. Changed method of blending light, color and shadow.
For version 0.079 SORA: Added support for loading of external shaders for clouds generation and bloom.
Implemented moon. To activate moon, place files enbmoon.tga and enbmoonbump.tga in to the game
folder (tga, png, bmp files are supported). enbmoon image file must be with alpha channel.
To change stars texture, copy enbstars.tga (png, bmp) in to the game folder.
To change clouds texture, copy enbclouds.tga (png, bmp) in to the game folder.
For version 0.078b: Fixed bugs with lighting and reflection, added code for sky and clouds
External texture of clouds may be used instead of ingame procedural generator,
just place file enbclouds.bmp in to the game folder.
For version 0.077b: added support of external effect file (effect.txt) and fixed bug of dirt on some cars
For version 0.077a: adopted to use with patch 1.0.0.3 and 1.0.0.4, previous
worked correctly only with patch 1.0.0.3. Visit enbdev.com for updates, documentation and effects.
This version was tested on NVidia cards only. Quality
Googleツールバーの翻訳使えばできるんじゃない?一応してみたけど
初心者にのための:このバージョン(他、ところでとして)偉大な、速く走るように構成されていません
または、ドキュメントを読んでのようなもの!怠惰な人々は、ここをプリセットへのリンクです
以上のユーザーから:
http://www.gtaforums.com/index.php?act=ST&f=223&t=417918&st=0 #エントリ...
ENBSeries v0.081そら- GTA 4のグラフィック変更
警告!これは、限られた数のゲームパッチ1.0.6.0以前のバージョンの適応されて
効果が活性化します。あなたはENBSeriesのフルパワーを使用する場合はパッチを1.0.4.0インストール
バージョン0.080そら:アンチエイリアシングのパフォーマンス向上のための新しいパラメータAntialiasingUpScaleを追加しました。 Effect.txt
ファイルはプロセスのマルチエフェクトを(含まれて投稿することができるぼかし、シャープネス、色ことです
シフト効果が一度に)適用されます。 enbeffect.fxでは、ヘッダのtonemappingの2つのバージョンを実装
また、のは可能ですゲームの色の補正(そのファイルと説明を読んで開いている)をアクティブ
明るさのような、コントラスト、彩度を。混合光の変更方法、色、影。
雲の生成と咲いて外部のシェーダの読み込みのためのバージョンについては、 0.079そら:サポートを追加しました。
実装月。するには月を有効にする場所ファイルenbmoon.tgaとenbmoonbump.tgaゲームに
フォルダ( tgaを、 PNG、BMPのファイル)がサポートされます。 enbmoonイメージファイルには、アルファチャネルでなければなりません。
星テクスチャ、コピーenbstars.tgaを( PNG、BMPの)ゲームのフォルダに変更します。
雲のテクスチャで、コピーenbclouds.tgaを( PNG、BMPの)ゲームのフォルダに変更します。
バージョン0.078b :照明と反射バグを修正しましたが、空と雲のコードを追加
雲の外部のテクスチャの代わりにingame手続きジェネレータ、使用される可能性があります
ただのゲームのフォルダにファイルenbclouds.bmpを配置します。
バージョン0.077bの場合:外部エフェクトファイル( effect.txtのサポートが追加さ)といくつかの車の汚れの固定バグ
バージョン0.077aの場合:パッチ1.0.0.3と1.0.0.4 、以前で使用する採用
パッチ1.0.0.3正しくだけで働いた。更新のための訪問enbdev.com 、ドキュメント、およびエフェクト。
このバージョンは、 NVidiaのカードでのみテストされました。品質
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